fbpx

שיעורים

השיעורים שלנו

יוגה הינה שיטת תרגול עתיקת יומין שפותחה לפני כ 5000 שנה בהודו .משמעות המילה יוגה הינה איחוד .
תרגול יוגה קבוע מחזק ומגמיש את השרירים , מחזק את השלד , משפר קואורדינציה ושיווי משקל , מגדיל את קיבולת הריאות וטווח הנשימה , משפר את פעילות מערכת העיכול , המערכת החיסונית  ושאר המערכות הפנימיות , משקיט את התודעה .
היוגה היא אחת אך במהלך השנים התפתחו סגנונות תרגול רבים.

בקדמא אנו מעבירים את השיעורים הבאים :

האטא יוגה
האטא ברוח השאדו
יוגה שיקומית
יוגה שיקומית נשית
ויניאסה
פילאטיס מזרן
ויניאסה יוגה בערסלים
צ’י יוגה
צ’י קונג
יוגה בערסלים לילדים

האטא יוגה –

בתרגול האטא יוגה נשלב תרגול תנועתי רך זורם ומדויק , טכניקות נשימה ועבודה מנטלית הכוללת מדיטציה ותרגול אנרגטי .
תלמידים מתחילים יזכו ללימוד מקצועי וקשוב , ההתקדמות נעשית צעד אחר צעד על פי היכולת של כל תלמיד. תלמידים מתקדמים ביוגה ימצאו עניין ואתגר בלימוד והעמקה של כיווני תנועה, תנוחה ונשימה חדשים.

רמת תרגול – התרגול מתאים לכל הרמות

האטא יוגה ברוח השאדו –

אסכולת השאדו יוגה פותחה ע”י שאנדור רמטה  ועניינה חקר מקורות התרגול ההאטא יוגי . תרגול השאדו מאופיין בסדרות תנועתיות שהשראתן מגיעה מאמנויות הלחימה והריקוד ההודי.
אופי התנועה הינו מעגלי וספירלי .
תרגול הסדרות מחזק רגליים ושרירי הליבה, מפתח יציבה ותנועה אצילית ומלאת חן .
תרגול סדרות השאדו מאפשר בניית תשתית גופנית ומנטלית יציבה לתרגול האטא יוגה מתקדם – הכולל מדיטציה ופראניימה.
סדרות השאדו  משולבות בשיעורי האטא יוגה מתקדמים.
רמת התרגול – רמה 2 , 3

האטא יוגה – לכל הרמות

שיעור זה מהווה שער למתחילים בעולם היוגה , התרגול רך מדויק ומאפשר בניית בסיס תרגול מדוייק והבנה של הגוף ואופן פעולתו. השיעור מומלץ  גם למתרגלים בעלי ניסיון שכן תמיד אפשר וכדאי לשפר ולהעמיק את בסיס הידע שהינו המפתח לתרגול בריא ואחראי .
רמת תרגול – 1, 2

יוגה שיקומית

♦ תרגול שיקומי מיועד לאנשים בכל גיל, שזקוקים לתרגול קשוב ונינוח,
שמאפשר לדייק בתנוחות ולהבין בגוף על כל רבדיו את הפעולה המבוצעת, ולזהות את התחושה שעולה כתוצאה ממנה.
♦ תרגול שיקומי מתאים במיוחד לא.נשים הסובלים מכאבי גב, למאובחנים עם פריצות / בלטי דיסק, לסובלים מסאיטיקה (כאב המקרין לרגל) כאבי ברכיים, כאבי צוואר ושכמות ונימול לזרועות.
♦ תרגול שיקומי מעולה לנשים בהריון.
♦ תרגול שיקומי הנו שער כניסה לעולם היוגה למי שאין לו ניסיון קודם בתרגול גופני,
וגם לבעלי ניסיון בתרגול גופני אשר נמצאים בתקופת החלמה מפציעה.
♦ תרגול יוגה שיקומית מתאים למתרגלים מנוסים וספורטאים פעילים,  הזקוקים לתרגול רך מיטיב וקשוב לגופם  כתרגול משלים לפעילות הגופנית הקבועה שלהם.

הקבוצה קטנה ומאפשרת תשומת לב אישית לכל מתרגל/ת
לקריאה נוספת על תרגול יוגה שיקומית

 ויניאסה

משמעות המילה ויניאסה הינה זרימה או שטף.
שיעורי האטא ויניאסה מאופיינים בשטף תנועתי ובזרימה דינאמית בין התנוחות.
השיעור מתאים לתלמידים בכל הרמות .
רמת תרגול  1,2,3

יוגה שיקומית נשית

התרגול מכוון לשיקום יציבה ותנועה,
תוך התמקדות בחיזוק הליבה ומעמקי הגוף – רצפת האגן,
החזרת התנועתיות לעמוד השדרה
והקניית מודעות לתנועה בריאה ונשימה מלאה.
התרגול מיועד לנשים בכל מעגלי החיים ומתאים לנשים בהריון
רמת תרגול : 1,2
לקריאה נוספת על תרגול יוגה שיקומית 

פילאטיס מזרן

פילאטיס מזרן הנה שיטה יעילה ובטוחה של פעילות גופנית על גבי מזרן ורצפה ובאמצעות מגוון רחב של מכשירי עזר ייחודיים.  תרגול פילאטיס בונה ומחזק שרירי ליבה
תרגול פילאטיס מזרן – מקנה מודעות תנועתית, משפר יציבה, מחזק ומחטב.
רמת תרגול : 1,2

צ’י קונג

הצ’י קונג הנו מדיטציה בתנועה שמכוונת ליצירת הרמוניה ואיזון בין הגוף לבין המקצבים הטבעיים של היקום.​
מיקוד תשומת הלב בנשימה, תנועה ודימויים מנטליים,  מחזק את הקשב ואת העוצמה הפנימית ומטפח איכויות של יציבות, קבלה וחמלה אל מול ההשתנות של עולמנו הפנימי והחיצוני.
תרגול לאורך זמן מאפשר לבוא במגע עם איכות של תודעה שקטה, ופותח אפשרות להכרות עם רבדים עמוקים יותר שלה. התרגול מחזק את הגוף והתודעה, מזרים את האנרגיה בגוף ומסייע לתחושת חיוניות ולביסוס מרכז פנימי חזק ויציב.

מתאים לכל אחד ואחת אין צורך בנסיון קודם .

צ’י יוגה

כשתרגול ויניאסה – זרימה תנועה ונשימה יוגית מתחברות לתנועה מדיטטיבית  ברוח הצ’י קונג
מתקבל רצף תרגול שכולו הקשבה לגוף על כל רבדיו, הנימים הנסתרים והמעודנים של הזרימה האנרגטית שמעורר הצ’י קונג חוברים לתנועה הגדולה של היוגה ויוצרים את השלם.. התרגול מטפח איכויות של יציבות, קבלה וחמלה אל מול ההשתנות של עולמנו הפנימי והחיצוני.
התרגול מותאם לכל הרמות.

מתאים לכל אחד ואחת אין צורך בנסיון קודם .