fbpx

שיעורים

השיעורים שלנו

יוגה הינה שיטת תרגול עתיקת יומין שפותחה לפני כ 5000 שנה בהודו .משמעות המילה יוגה הינה איחוד .
תרגול יוגה קבוע מחזק ומגמיש את השרירים , מחזק את השלד , משפר קואורדינציה ושיווי משקל , מגדיל את קיבולת הריאות וטווח הנשימה , משפר את פעילות מערכת העיכול , המערכת החיסונית  ושאר המערכות הפנימיות , משקיט את התודעה .
היוגה היא אחת אך במהלך השנים התפתחו סגנונות תרגול רבים. בקדמא אנו מעבירים את השיעורים הבאים :

האטא יוגה
יוגה שיקומית
יוגה שיקומית נשית
ויניאסה
פילאטיס מזרן
*מחול חופשי לנשים
*מחול ואימפרוביזציה בתנועה

האטא יוגה –

בתרגול האטא יוגה נשלב תרגול תנועתי רך זורם ומדויק , טכניקות נשימה ועבודה מנטלית הכוללת מדיטציה ותרגול אנרגטי .
תלמידים מתחילים יזכו ללימוד מקצועי וקשוב , ההתקדמות נעשית צעד אחר צעד על פי היכולת של כל תלמיד. תלמידים מתקדמים ביוגה ימצאו עניין ואתגר בלימוד והעמקה של כיווני תנועה, תנוחה ונשימה חדשים.
רמת תרגול – התרגול מתאים לכל הרמות

האטא יוגה ברוח השאדו –

אסכולת השאדו יוגה פותחה ע”י שאנדור רמטה  ועניינה חקר מקורות התרגול ההאטא יוגי . תרגול השאדו מאופיין בסדרות תנועתיות שהשראתן מגיעה מאמנויות הלחימה והריקוד ההודי.
אופי התנועה הינו מעגלי וספירלי .
תרגול הסדרות מחזק רגליים ושרירי הליבה, מפתח יציבה ותנועה אצילית ומלאת חן .
סדרות השאדו  משולבות בשיעורי האטא יוגה מתקדמים.
רמת התרגול – רמה 2 , 3

האטא יוגה – לכל הרמות

שיעור זה מהווה שער למתחילים בעולם היוגה , התרגול רך מדויק ומאפשר בניית בסיס תרגול נכון והבנה של הגוף ואופן פעולתו . השיעור מומלץ  גם למתרגלים בעלי ניסיון שכן תמיד אפשר וכדאי לשפר ולהעמיק את בסיס הידע שהינו המפתח לתרגול בריא ואחראי .
רמת תרגול – 1, 2

יוגה שיקומית

תרגול יוגה טיפולי המתאים לאנשים אשר מסיבה בריאותית זקוקים לתרגול יוגה מותאם.
התרגול רך מאוד בהיבט שיקומי ומתאים במיוחד לסובלים מכאבי גב , פיברומיאלגיה  ומחלות פרקים.
הקבוצה קטנה ומאפשרת תשומת לב אישית לכל מתרגל/ת

 ויניאסה

משמעות המילה ויניאסה הינה זרימה או שטף.
שיעורי האטא ויניאסה מאופיינים בשטף תנועתי ובזרימה דינאמית בין התנוחות.
השיעור מתאים לתלמידים בכל הרמות .
רמת תרגול  1,2,3

יוגה שיקומית נשית

התרגול מכוון לשיקום יציבה ותנועה,
תוך התמקדות בחיזוק הליבה ומעמקי הגוף – רצפת האגן,
החזרת התנועתיות לעמוד השדרה
והקניית מודעות לתנועה בריאה ונשימה מלאה.
התרגול מיועד לנשים בכל מעגלי החיים ומתאים לנשים בהריון
רמת תרגול : 1,2

פילאטיס מזרן

פילאטיס מזרן הנה שיטה יעילה ובטוחה של פעילות גופנית על גבי מזרן ורצפה ובאמצעות מגוון רחב של מכשירי עזר ייחודיים.  תרגול פילאטיס בונה ומחזק שרירי ליבה
תרגול פילאטיס מזרן – מקנה מודעות תנועתית, משפר יציבה, מחזק ומחטב.
רמת תרגול : 1,2

ריקוד חופשי

מפגש ריקוד אישי וקבוצתי – חופשי ומונחה
לנוע , להפעיל את הגוף , להעשיר את התנועה , להתחבר לקצב ולמוסיקה מגוונת ולחוות שחרור , שמחה והנאה בפשטות וללא עכבות – לרקוד כי הגוף רוצה והלב מרוצה.

מתאים לכל אחד ואחת אין צורך בנסיון קודם .