fbpx

שיעורים

השיעורים שלנו

יוגה הינה שיטת תרגול עתיקת יומין שפותחה לפני כ 5000 שנה בהודו .משמעות המילה יוגה הינה איחוד .
תרגול יוגה קבוע מחזק ומגמיש את השרירים , מחזק את השלד , משפר קואורדינציה ושיווי משקל , מגדיל את קיבולת הריאות וטווח הנשימה , משפר את פעילות מערכת העיכול , המערכת החיסונית  ושאר המערכות הפנימיות , משקיט את התודעה .
היוגה היא אחת אך במהלך השנים התפתחו סגנונות תרגול רבים. בקדמא אנו מעבירים את השיעורים הבאים :

האטא יוגה
יוגה רכה – יסודות
יוגה שיקומית
יוגה שיקומית נשית
ויניאסה
*מחול חופשי לנשים
*מחול ואימפרוביזציה בתנועה

האטא יוגה –

בתרגול האטא יוגה נשלב תרגול תנועתי רך זורם ומדויק , טכניקות נשימה ועבודה מנטלית הכוללת מדיטציה ותרגול אנרגטי .
תלמידים מתחילים יזכו ללימוד מקצועי וקשוב , ההתקדמות נעשית צעד אחר צעד על פי היכולת של כל תלמיד. תלמידים מתקדמים ביוגה ימצאו עניין ואתגר בלימוד והעמקה של כיווני תנועה, תנוחה ונשימה חדשים.
רמת תרגול – התרגול מתאים לכל הרמות

האטא יוגה ברוח השאדו –

אסכולת השאדו יוגה פותחה ע”י שאנדור רמטה  ועניינה חקר מקורות התרגול ההאטא יוגי . תרגול השאדו מאופיין בסדרות תנועתיות שהשראתן מגיעה מאמנויות הלחימה והריקוד ההודי.
אופי התנועה הינו מעגלי וספירלי .
תרגול הסדרות מחזק רגליים ושרירי הליבה, מפתח יציבה ותנועה אצילית ומלאת חן .
סדרות השאדו  משולבות בשיעורי האטא יוגה מתקדמים.
רמת התרגול – רמה 2 , 3

יוגה רכה – יסודות

שיעור זה מהווה שער למתחילים בעולם היוגה , התרגול רך מדויק ומאפשר בניית בסיס תרגול נכון והבנה של הגוף ואופן פעולתו . השיעור מומלץ  גם למתרגלים בעלי ניסיון שכן תמיד אפשר וכדאי לשפר ולהעמיק את בסיס הידע שהינו המפתח לתרגול בריא ואחראי .
רמת תרגול – 1

יוגה שיקומית

תרגול יוגה טיפולי המתאים לאנשים אשר מסיבה בריאותית זקוקים לתרגול יוגה מותאם.
התרגול רך מאוד בהיבט שיקומי ומתאים במיוחד לסובלים מכאבי גב , פיברומיאלגיה  ומחלות פרקים.
הקבוצה קטנה ומאפשרת תשומת לב אישית לכל מתרגל/ת

 ויניאסה

משמעות המילה ויניאסה הינה זרימה או שטף.
שיעורי האטא ויניאסה מאופיינים בשטף תנועתי ובזרימה דינאמית בין התנוחות.
השיעור מתאים לתלמידים בכל הרמות .
רמת תרגול  1,2,3

יוגה שיקומית נשית

התרגול מכוון לשיקום יציבה ותנועה,
תוך התמקדות בחיזוק הליבה ומעמקי הגוף – רצפת האגן,
החזרת התנועתיות לעמוד השדרה
והקניית מודעות לתנועה בריאה ונשימה מלאה.
התרגול מיועד לנשים בכל מעגלי החיים ומתאים לנשים בהריון
רמת תרגול : 1,2

ריקוד חופשי

מפגש ריקוד אישי וקבוצתי – חופשי ומונחה
לנוע , להפעיל את הגוף , להעשיר את התנועה , להתחבר לקצב ולמוסיקה מגוונת ולחוות שחרור , שמחה והנאה בפשטות וללא עכבות – לרקוד כי הגוף רוצה והלב מרוצה.

מתאים לכל אחד ואחת אין צורך בנסיון קודם .