fbpx

Our Schedule

מערכת שעות

השיעורים שלנו

יוגה הינה שיטת תרגול עתיקת יומין שפותחה לפני כ 5000 שנה בהודו .משמעות המילה יוגה הינה איחוד .
תרגול יוגה קבוע מחזק ומגמיש את השרירים , מחזק את השלד , משפר קואורדינציה ושיווי משקל , מגדיל את קיבולת הריאות וטווח הנשימה , משפר את פעילות מערכת העיכול , המערכת החיסונית  ושאר המערכות הפנימיות , משקיט את התודעה .
היוגה היא אחת אך במהלך השנים התפתחו סגנונות תרגול רבים, בקדמא אנו מעבירים את סוגי התרגול הבאים:
האטא יוגה
האטא ברוח השאדו
יוגה שיקומית נשית
יוגה שיקומית
ויניאסה
ויניאסה בערסל
פילאטיס מזרן
צ’י קונג

האטא יוגה –

בתרגול האטא יוגה נשלב תרגול תנועתי רך זורם ומדויק , טכניקות נשימה ועבודה מנטלית הכוללת מדיטציה ותרגול אנרגטי .
תלמידים מתחילים יזכו ללימוד מקצועי וקשוב , ההתקדמות נעשית צעד אחר צעד על פי היכולת של כל תלמיד. תלמידים מתקדמים ביוגה ימצאו עניין ואתגר בלימוד והעמקה של כיווני תנועה, תנוחה ונשימה חדשים.
רמת תרגול – התרגול מתאים לכל הרמות

האטא יוגה ברוח השאדו –

אסכולת השאדו יוגה פותחה ע”י שאנדור רמטה  ועניינה חקר מקורות התרגול ההאטא יוגי . תרגול השאדו מאופיין בסדרות תנועתיות שהשראתן מגיעה מאמנויות הלחימה והריקוד ההודי.
אופי התנועה הינו מעגלי וספירלי .
תרגול הסדרות מחזק רגליים ושרירי הליבה, מפתח יציבה ותנועה אצילית ומלאת חן .
סדרות השאדו  משולבות בשיעורי האטא יוגה למתקדמים.
רמת התרגול – רמה 2, 3

ויניאסה בערסל

ערסל יוגה הינו כלי עזר מדהים לתרגול יוגה, הערסל עשוי מבד משיי גמיש ומפנק שעוטף את הגוף ומאפשר למתרגל לחקור ולהגיע לטווחי תנועה חדשים – בנינוחות .
המתרגלים  נעים ומבצעים את תנוחות היוגה בתוך ומחוץ לערסל באופן המאפשר לגוף טווח תנועה רחב, והנאה של ממש מתחושת הערסול ההיפוך והעיטוף.
שיעור יוגה בערסלים מתאים למתרגלים/ות שתרגול יוגה בסיסי מוכר להם.

יוגה שיקומית

תרגול יוגה טיפולי המתאים לאנשים אשר מסיבה בריאותית אינם יכולים להשתלב בקבוצת היוגה. התרגול רך מאוד בהיבט שיקומי ומתאים במיוחד לסובלים מכאבי גב , פיברומיאלגיה  ומחלות פרקים.
הקבוצה קטנה ומאפשרת תשומת לב אישית לכל מתרגל/ת

 ויניאסה

משמעות המילה ויניאסה הינה זרימה או שטף.
שיעורי  ויניאסה מאופיינים בשטף תנועתי ובזרימה דינאמית בין התנוחות.
השיעור מתאים לתלמידים בכל הרמות

יוגה שיקומית נשית

תרגול יוגה עדין בדגש על שיקום יציבה ותנועה, תוך התמקדות בחיזוק עומק הגוף –
שרירי הליבה ורצפת האגן והחזרת תנועתיות לעמוד השדרה.
התרגול מקנה מודעות לתנועה בריאה ומתאים לנשים בכל מעגלי החיים.
*מתאים לנשים בהריון

צ’י קונג

תרגול צ’י קונג הינו תרגול תנועתי רך וזורם המגיע מעולם אמנויות הלחימה הסיניות.
התרגול מהווה את האספקט המדיטטיבי של עולם תנועה עשיר ומגוון זה ומלווה בהנחיה ודמיון מודרך.

מתאים לכל אחד ואחת אין צורך בנסיון קודם .